Aplicación Escolar för Android

(0)
  • Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Skolapplikation: Din allt-i-ett-lösning för skolrelaterad information

Aplicación Escolar är en Android-baserad applikation utvecklad av App Escolar S. de R.L. DE C.V. som ger en omfattande lösning för skolrelaterad information. Appen är gratis och faller under kategorin Utbildning & Referens.

Med Aplicación Escolar kan användare få all viktig information relaterad till sin skola, som betalningsmeddelanden, läxor, cirkulär, akademisk spårning och grafiska representationer av sina betyg, allt på ett ställe. Appen är lätt att navigera och har ett användarvänligt gränssnitt, vilket gör den tillgänglig för elever, föräldrar och lärare.

Appen ger realtidsuppdateringar och aviseringar, vilket säkerställer att användarna inte missar någon viktig information. Dessutom är det en säker plattform som säkerställer användarnas integritet.

Övergripande sett är Aplicación Escolar en måste-ha-app för alla som letar efter en bekväm och omfattande lösning för skolrelaterad information.

Program tillgängligt på andra språk

Aplicación Escolar för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 8.4

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Aplicación Escolar

Har du provat Aplicación Escolar? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.